a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2014. július 24., csütörtök

Áfonyás mascarponés habos torta




6 tojásos piskótát az alábbiakkal töltöttem:

500 g Mascarpone sajt
500 ml tejszín (cukrozott)
1 zselatin fix
35 dkg friss áfonya
10 dkg friss ribizli
pár evőkanál házi meggylekvár

A tejszínt kemény habbá vertem, a zselatinfix segítségével. A fejszín felével fellazítottam a Mascarpone sajtot. A tortát 3 részre vágtam, az alsó szintet megkentem meggylekvárral, megkentem a krémmel, vastagon megszórtam áfonyával. A második szintet megkentem a maradék krémmel vastagon, megszórtam áfonyával, ribizlivel. A megtöltött tortát bekentem tejszínhabbal, s a maradék habbal feldíszítettem, majd megszórtam áfonyával és ribizlivel.

4 órát hűtöttem fogyasztás előtt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése