a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2012. április 21., szombat

Szívecske torta Ditta szülinapjára


Újabb tortapróbálkozásom. Szív alakú szilikonformával sütöttem a lapot, amit kihűlés után keresztben hullám alakban elvágtam. A tészta csokis, töltelék párizsikrém, amivel kívülről is bevontam a tortát. A csokis torta és krém leírását lásd a többi tortámnál. 

A megtöltött tortát lehűtöttem, hogy ne csússzon, amikor bevonásra kerül a sor. A tortabevonót két egyenlő részre osztottam, egyiket piros festékkel festettem, hát rózsaszín lett belőle. :)) A szív részeit egyenként bevontam, majd alul "szalaggal" és masnival fogtam össze. A szalagba egy tologatós gyermeknyomda segítségével mintát nyomtam, hogy ne legyen olyan egysíkú. A torta tetején lévő kis golyókat gyors mozdulattal formáztam, majd melegen a tortára nyomtam. A virágokat három különböző méretű szaggatóval készítettem, kicsit megpödörtem a szirmokat, majd párizsikrémmel ragasztottam össze, és a tortára. 

Majd még jön több fotó is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése