a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2011. február 21., hétfő

Csokis muffin


Deni-féle csokis muffin receptet készítettem el, icicpicit variálva.

10 dkg liszt,
1 dl étolaj
10 dkg cukor
1 tojás,
1 tk sütőpor
1 ek kakaópor
1 ek tej
negyed tábla keserű csoki
díszítés

Az étolajat, cukrot tojást, tejet egy nagy tálban robotgéppel összekevertem. (habverő kar) Egy másik tálba kimértem a lisztet, sütőport, kakaóport, és alaposan összekevertem. Ezután a nedves összetevőkhöz öntöttem és a robotgéppel jól összedolgoztam. Kevés tejjel (1 ek) még lágyítottam a masszán. Beleöntöttem az apró darabokba vágott keserű csokit.

Közben előmelegítettem a sütőt 180 fokra.
A masszát kis papírkapszlikba szedtem, 12 db lett félig. Tetejüket mandulával és színes szórócukorral díszítettem.
25 percig sütöttem 180fokon, majd még 5 percet ráadtam légkeverésesen is. Szerintem ennek köszönhetően kívül ropogós lett, és teljesen leválik a papírról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése