a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2011. március 3., csütörtök

Kifogott rajtam a sütőliszt keverék

Mindig is averzióm volt az előre összekevert lisztkeverékekkel szemben, most aztán vásároltam egy Cibatta keveréket, gondolván ez biztos sokkal jobb lesz, mint amit én keverek ki. Az első adag kenyér pont olyan volt, mint bármelyik másik korábbi.
A másodikkal vártam 1-2 hónapot, s gyaníthatóan a szárított kovász minden ereje elillant eddigre, mivel a tésztából csiriz lett, a csiriz el is kezdett sülni a kenyérsütő gépben, amiből egy csodálatos bodag kerekedett ki. Természetesen a kukában landolt, semmilyen formában nem lehetett felhasználni...

:(

A küzdelmet azonban nem adtam fel, hiszen kenyér kell a népnek. :)
Vettem egy mély levegőt, na meg lisztet és élesztőt, azután új tésztát készítettem.
Az eredményét lásd egy másik bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése