a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2011. november 17., csütörtök

Dobostorta helyett




Gyerekkoromban kedvem lett volna leszedni a dobostorta összes dobját, de ehhez senki nem járult hozzá. Most ugyanezt láttam a hétvégén a kisebbik lányomon, így kitaláltam, hogy miért ne lehetne csak dobokat készíteni?

Sütöttem egy 3 tojásos piskótát, amit nagyon laposan szétöntöttem-egyengettem egy nagy tepsiben sütőpapíron. Felkockáztam, majd rákanalaztam a kockákra az előzőleg 15 dkg cukorból készült folyékony égetett cukrot. Némelyiket pró
báltam mintázni (kockázás), de nem túl szép lett egy se. :)) Viszont annál finomabb.

Egyikre mandulát is szórtam, a többi megkötött, mire oda jutottam volna.

Sokkal szebb lett volna, ha annyit öntök rá, hogy lefolyjon róla, de nem akartam, hogy alul túl sok összegyűljön, nehogy ne tudja elrágni a picim. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése