a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2013. december 18., szerda

Mákvirág

Ez a süti teljes egészében az én találmányom, de fogadom, hogy más is csinál hasonlót, hiszen a házi cukrászatban nincs új a nap alatt.

A mákvirág alapját linzertésztából szaggattam, majd pedig 1 tojásfehérjét kemény habbá vertem, amibe kb. 6 evőkanál porcukrot és 6 evőkanál darált mákot kevertem. Ezekből pedig a virágok közepére tettem kiskanalak segítségével.

A sütit 200 fokon 10 percig sütöttem.

Tészta:
Hozzávalók:
25 dkg margarin
15 dkg porcukor
5 dkg dió őrlemény
35 dkg finomliszt
1 tojás sárgája
1 ek tejföl
fél csomag sütőpor

Gyors mozdulatokkal gyúrd össze, majd pihentesd hűvös helyen 3 órát legalább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése