a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2010. november 2., kedd

Steak




Férjemmel rákaptunk a marha steak-re, s mikor az évfordulónkon elvitt a Steakhouse-ba, úgy döntöttem, hogy otthon is megpróbálom elkészíteni ezt a fenséges ételt.

Marha vesepecsenyét vettem (bélszín), két ujjnyi vastag szeletet. Először csak ilyen kisebb darabbal próbálkoztam, mert nem volt kedvem több ezer forintot a kukába dobni. :)

A marha szeleteket só, bors, mustár keverékével bekentem és kb. 5 órát pácoltam.

Mikor eljött az ideje, felforrósított serpenyőben icipici olajon mindkét oldalukat 4-4 percig sütöttem, s az eredmény egy gyönyörű, omlós, isteni finom steak lett.

Mindenkinek ajánlom, hogy otthon is próbálkozzon ilyesmivel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése