a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2011. április 2., szombat

Ázsia mánia

Utóbbi időben nagyon megkedveltem a kínai és japán ételeket. Hétvégén a Vásárcsarnokban jártam, ahol az alagsori Ázsia Bt-nél jó adag érdekességet vásároltam. Mostanában számíthattok ilyen receptekre.

Vettem mindenféle szárított algát, egyrészt Nori lapot sushihoz, Kombu algát salátának és Wakame algát salátának, illetve levesnek. Került a kosárba miso pasta is, ami egy erjesztett szójababos püré, a japánok reggelente ebből főznek levest. Találtam még fafüle gombát is, ami itt jóval olcsóbb volt, mint a hétköznapi boltokban. Több fajta fűszert is bevásároltam, mert a közeljövőben indiai husit is szeretnék sütni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése