a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2012. augusztus 7., kedd

Tengergyümölcsei üvegtésztával

Ez egy végtelen gyors kaja, csak legyen az embernek otthon üvegtésztája, és némi előre főzött tenger gyümölcse.

A fagyasztott herkentyűket forrásban lévő vízzel leöntöttem, így hirtelen felengedtek. Egy wokban olíva olajat  tettem, majd beledobtam pár gerezd félbe vágott fokhagymát, a tenger gyümölcseit, megszórtam szójaszósszal, némi halszósszal, és csiliszósszal. Valamennyit fűszereztem, és sűrűn kevergettem lapáttal. Pár perc alatt teljesen átsül, közben az üvegtésztát forró vízzel kell leönteni, majd pár perc alatt megpuhul. Ha a husi kész, már csak a tésztát kell rátenni és jól összeforgatni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése