a gasztronómia szerelmesétől a gasztronómiával kacérkodóknak
szerző minden jogot fenntart magának

2012. március 7., szerda

Babi mami-féle mákos cserkészkalap




A receptet nem is Babi nagymamámtól, hanem annak az anyukájától, tehát a Babi dédmamámtól szereztem, anyukám ugyanis lemásolta nekem a kilencszázas évek közepén vezetett receptfüzetét.

Babi mamám mindig sütött nekünk ilyen kalapokat, aminek egyébként a tésztáját nagyon könnyen összegyúrtam, a szenvedés csak utána jött. Valószínűleg - mivel sajnos a tejet nem mértem - enyhén puha lett a mák, ezért nehéz volt vele bánni, de emlékszem, hogy mami két kiskanállal ripsz-ropsz rápakolta a kalapokra a tölteléket...

A mákos sütit egyébként Karácsonyra készítettem, de a vizsgaidőszak és egyebek miatt sajnos mostanában hanyagoltam a blogot, így csak most kerül fel ide.

Recept később





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése